onsdag 25 mars 2015

Lite bilder

Lite bilder från de senaste veckorna :) enjoy!










Jag har faktist varit på gym redan 2 gånger denhär veckan , klapp på axeln! Är riktit på G med träningen nu. Känns kiva. Och kroppen känns också bra, vilket ju är huvudmålet med träningen - bli starkare och inte ha sjukt i axlar/rygg.
Köpte begagnade men så gott som nya rullskridskor också här för nån vecka sen, för ynka 25€!! Älskar att man kan fynda ibland! Nåjaaa, så nu väntar jag på våren och nysopade cykelvägar! Ska bli skojj. 
Jag tror att en mycket varierande träning är den bästa träningen, gör lite av allt så blir det nog bra. Man ska inte fastna i att t.ex. bara träna på gym. Klart, man får ju göra precis hur man vill. Men JAG tror att det är bra att variera.
Nåja, idag ska jag tillbaks till jobbet efter att ha varit ledig nästan 2 veckor, shit. hur gör man alltså? Haha. Känns som om jag har varit borta en evighet. men ska bli kul att jobba igen. Utvilad och energisk är denna Therese.
Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar