torsdag 2 april 2015

Nya skorna

Yes, igår var en bra dag. Sov gott efter mina vaknätter och kickstartade dagen med ett gymbesök. Fick hämta mina nya skor från posten. Handlade inför påsken. Och på kvällen målade vi påskägg och jag for iväg på premiärtur med nya skorna, 5 km blev det. Skorna får nog godkänt, tyckte de kändes bättre under tårna/fötterna än vad mina asics gör, de stöder helt enkelt på ett annat sätt.

Jag har en träningsdagbok på www.jogg.se som jag försöker fylla i, och idag när jag kollade tillbaka på Mars 2014 fick jag ångest, löpning 76 km stod det. Jestas i väääärlde. Sprang jag faktist så myki ifjol? Va ja såde taso. Har nog verkligen blivit en latamask.
Iår syns inga sådana siffror - ännu.
Men jag har påkänn att April blir en bra månad.

SÅ NU KÖR VI EN UTMANING: Under april ska löparsaldot vara 100 km

Ingenting är omöjligt, det är ju 25 km i veckan. Jajja, det grejjar vi fint. Nu har jag ledigt i dagar 2. Här ska storstädas och sen får påsken komma bäst den vill. Ha en fin påsk allesammans!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar