tisdag 10 februari 2015

Tisdag 10.2

Igår skruvade vi ihop duschskåpet. så nu väntar vi bara på att rörmannen ska komma och dra allt vatten så kan badrummet börja användas. Snart snart får vi njuta av bastubad och dusch. Snart får vi njuta av att vi har renoverat HELA huset. Då ska det nog firas med skumppa!

Japp, jag var ledig igår, vilket var välbehövligt. Min rygg bråkar så nu har jag börjat göra ryggövningar morgon och kväll för att lindra besvären.  Skulle nog mest av allt behöva besöka naprapaten för att få bort låsningar. Men skall se hur det känns nästa vecka. Blev iallafall ett gym-besök igår också, kändes skönt efteråt. Men idag känns det (peppar peppar) mycket bättre än igår iallafall, få se hur det känns ikväll när jag kommer från jobbet.

Har "lchf mat-muffins" i ugnen, enkelt att laga snabbt.

Sen blir vår lilla Killa 3 år idag. Tänk vad tiden går. Inte konstigt att det går snabbt sen den dagen man har barn, vips är de 15 år och springer på stan.
Nåja, den tiden får vi ta sen när den kommer.

Nu ska jag kika på muffinsen och koka te. Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar