lördag 21 mars 2015

Sol, snö och skidåkning

Åååh, Levi var underbart. +8 grader och sol typ varje dag. Bastubad varje dag. Skidåkning och vandring längs med vintervandringsleden. Utekväll på karaokebaren. God mat och bra sällskap. Ikea och snusköp på hemvägen. 
Tjaa, det var välbehövd semester för både mig och sambon.
Jag är redo att återvända när som helst :D
Årets raggningsreplik fick jag också av en man 60 + , som undrade om mina jeans var stretchjeans, och tyckte de passade mig så bra. HAHA, stackarn blev nog utskrattad tyvärr för jag kunde inte hålla minen.

Har ännu ledigt några dagar så försöker njuta till max. Mitt vinterledigt har verkligen gått ut på träning och välmående. Men vad är nu bättre än det?
Skidat 22 km, vandrat 15 km, gymmet x 2 är saldot hittills denna vecka. 
Sitter här och funderar om träningsvärken går över ifall man far till gymmet idag också? Har så sjuka magmuskler.....autch...

Igår blev det även loppisrunda och frissabesök samt revy på kvällen så skrattmusklerna fick jobba lite också. 

Få se vad denhär dagen har att erbjuda, tror det blir great! Solen skiner och vårkänslorna bubblar inom en.
Dock ett litet minus är att doggen fått löjpo...åååh suck å stööön. Bort med mattorna, försöka täcka in soffan med filtar, byxor på - byxor av. Halvgalen hund. underbart. 

Nåja, ha en god helg mina vänner. Tjaba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar